В този епизод ще научите защо да изберете facebook за бизнеса си и как да продавате с facebook - детайли по темата ще чуете от Бисер Вълов - утвърден специалист в facebook маркетинга.
Ще разберете:
Как и защо се променя алгоритъмът на facebook?
Кои са ощетените от алгоритъма бизнеси? Вярно ли е, че профилите на медиите са сериозно ощетени, ако не спонсорират съдържанието си? Подробности за медийната платформа на facebook
Кои са критериите за създаване на успешно съдържание и достигането му до повече хора?
Кога и къде да публикувате за по-голямо органично достигане? Добър вариант ли са facebook групите за пo-голямо органично достигане?
Даваме ви пример за една успешна B2B кампания
Наблюдава ли се миграция на бизнесите към други социални мрежи, с цел продажби - LinkedIn, instagram ? Koя от тях има потенциал да стане най-рекламиращата платформа?
facebook Videо или YouTube - кой канал да предпочетем?
Защо faceboоk "наказва" линкoвете с YouTube клипове?
Как да оптимизирате facebook видеото си за повече органични гледания - мултиезични клипове, субтитри, продължителност и какви са честите грешки?
Как една дигитална агенция помага на клиентите си? Как разбира от кой канал има нужда бизнесът ви?
Какви са съветите на Бисер Вълов към всички, които започват да учат facebook маркетинг?