Kакво трябва да знаете, aко ще използвате Instagram за бизнес? В този епизод на подкаста за дигитален маркетинг и дигитална реклама DGtech podcast ще научите:
📌 Къде позиционирате линковете си?
📌 Как да оформяте грид-а си?
📌 Да правите ли състезания/игри? Как?
📌 Как да определяте аудиторията си?
📌 Как оформяте визите, които ще публикувате?
📌 Как функционират Reels?
📌 Кога да публикувате? Колко поста на седмица?
📌 Правите ли календар на публикуване и какво означава това?
📌 Да взаимодействате ли с "големи акаунти", ако са ви конкуренция, но са с над 50,000 последователи?
📌 Кои са важните показатели, с които да следите резултатите си?
📌 Има случаи, в които се разработват акаунти докато натрупат много последователи и ги продават
📌 Съвети oт Instagram маркетолог към всички, които стартират своя бизнес в instagram
За гост-специалиста в епизода - Теди Рафаилова:
Преди да се превърне в един от най-разпознаваемите български букстаграм-ъри и да създаде блога The Bilingual Reader, тя е отдадена на обучението си в Юридически факултет на СУ. Освен със страстта си към книгите, Теди е известна и с посветеността си на хуманитарни каузи и организации. Била е член на Съвет на Децата към ДАЗД, секретар, вицепрезидент и президент на клубове от семейството на Ротаракт България - Дистрикт 2482, както и дистриктен офицер. Теди е създател и на първата в България #Bookstagram академия. Има опит в провеждането на семинари за бизнес етикет и публично говорене на български, английски и руски език. Koнсултант и обучител по LinkedIn маркетинг.