✅ Защо съдържанието е важно? И как брандовете избират правилния тон, с който говорят на клиентите си?
✅ Какви са спецификите на съдържанието, което ще ви класира по-напред в Google?
✅ Какво е съдържанието, което ще ви класира по-напред? Търсене и анализ на “гореща тема” на пазара във вашата ниша – Как?
✅ Какви да бъдат SEO текстовете? Видове – за продукт или за услуга?
✅ Какво е продаваща SEO статия?
✅ Какво е експертна SEO статия?
✅ Какво е семантично ядро?
✅ Защо трябва да проучвате/анализирате конкурентите си
✅ Какво са Google keyword planner и KeyCollector, и как работят
✅ Допълнете статиите си с ключови заявки(търсения) – колко и как
✅ Разпространявайте в социалните мрежи статиите си – защо DGtech podcast препоръчва тематични facebook групи
✅ Как се е променил копирайтингът през годините и как се променя за WEB 3.0?