xmas-logo
Без категорияПодкастЕпизод

Как да планирате дигитална реклама при стартиращ бизнес (гост Етиен Янев)

понеделник, 21 февруари 2022, 19:21

Размер на шрифта

Гост в епизода е Eтиен Янев, а темата е как да планирате дигитални кампании и кои са стъпките, без които няма да можете. В епизода ще научите:
✔ Кое е най-важното при планиране на кампании   ✔ Коя е най-голямата грешкa при планиране на кампании   ✔ Кои са фазите при планиране на кампании - цели, аудитория, стратегия, изпълнение, резултати   ✔ Как разбирате коя е точната ви аудитория   ✔ Най-важното ли е колко пари ще инвестирате в платена реклама?   ✔ Не разбирате как работи една платформа или нямате стратегия – кое е по-лошото?   ✔ В случай че сте на „ти“ с определена платформа, какво още трябва, за да изградите успешен бизнес   ✔ С кои канали започвате комуникацията си:   ➤ LinkedIn бюлетин   ➤ Facebook публикации – визите и таргетирането ли са най-важни?   ➤ Инфлуенсър/celebrity маркетинг   ➤ Instagram публикации, Instagram story, Reels   ➤ TikTok - за какъв тип бизнеси   ✔ Коя ще бъде най-силната социална мрежа за 2022 година   ✔ Какво е дигитална потребителска пътека?   ✔ Как да определите кои функции в бизнеса ви да бъдат включени в процеса?   ✔ Кoга разбирате, че сте се справили добре   ✔ Какво представлява инициативата - дигитален маркетинг за предприемачи   ✔ Какви са съветите на Етиен Янев към начинаeщите, които започват да учат digital маркетинг