✔ Кое е най-важното при планиране на кампании
✔ Коя е най-голямата грешкa при планиране на кампании
✔ Кои са фазите при планиране на кампании - цели, аудитория, стратегия, изпълнение, резултати
✔ Как разбирате коя е точната ви аудитория
✔ Най-важното ли е колко пари ще инвестирате в платена реклама?
✔ Не разбирате как работи една платформа или нямате стратегия – кое е по-лошото?
✔ В случай че сте на „ти“ с определена платформа, какво още трябва, за да изградите успешен бизнес
✔ С кои канали започвате комуникацията си:
➤
LinkedIn бюлетин
➤ Facebook публикации – визите и таргетирането ли са най-важни?
➤ Инфлуенсър/celebrity маркетинг
➤
Instagram публикации, Instagram story, Reels
➤ TikTok - за какъв тип бизнеси
✔ Коя ще бъде най-силната
социална мрежа за 2022 година
✔ Какво е дигитална потребителска пътека?
✔ Как да определите кои функции в бизнеса ви да бъдат включени в процеса?
✔ Кoга разбирате, че сте се справили добре
✔ Какво представлява инициативата -
дигитален маркетинг за предприемачи
✔ Какви са съветите на Етиен Янев към начинаeщите, които започват да учат
digital маркетинг