От епизода на DGtech podcast ще научите как Tik Tok създаде нови представи за популярно видео съдържание и нов „вайръл“. Но как това се отразява на дигиталния маркетинг и на брандовете, които искат да рекламират продуктите си и в тази видео платформа. Гост-експерт по темата е Марин Агандеров, специалист дигитален маркетинг и видеореклама.
Как да работите с инфлуенсър и/или celebrity за бизнеса ви
Какви са форматите и опциите за публикуване oсвен клипове от 15 до 60 секунди
Как да се водят кратки „предавания“, въпреки конкурентите YouTube и Instagram

Споделяне на съдържанието и в други платформи – много TikTok-ъри използват възможността да споделят своите видеа в
YouTube и
Instagram

Защо TikTok няма изградена система за приходи от реклами и по какъв начин е поднесено търговското съдържание

Колко скъпо е рекламирането и защо цената зависи от държавата, в която се намирате

Какво можете да продавате и кои са най-точните бизнеси за позициониране в платформата

Какво трябва да знаете за алгоритъма на TikTok – какво предпочита и как работи

Каква е аудиторията на TikTok и дали трябва да се сравнява с тази на
Instagram

Как можете да печелите пари от TikTok

Музикалните лейбъли и изпълнители могат да печелят пари – как?

Как можете да използвате платфомата за Employer brand-инг

Обяви под формата на Shoppable видеа в TikTok – как и кога?