Facebook направи Hotline, имаше слухове, че Twitter иска да купува Clubhouse, но в последствие се реши да предложи гласово туитване. На 30 март 2021 година Spotify придоби LockerRoom, приложение за групова чат комуникация, специално за фенове на спорта.
Дори LinkedIn и Slack, които са бизнес ориентирани приложения, последваха аудио стъпките и дадоха заявка, че биха пуснали такива нови услуги.
Тренд ли стават приложенията, свързани с аудио комуникация, предвид факта, че Clubhouse още в началото си привлече сред своите потребители популярни лица като Илон Мъск и Марк Зукърбърг, които изглежда поискаха да се позиционират на още едно място, като лидери на мнения.
В този епизод на подкаста за дигитален маркетинг и нови технологии на БНР гостът Никола Илчев ще ви докаже защо Clubhouse е полезна и забавна социална мрежа. Ще научите:
- Как платформата може да помогне на електронната търговия и на вашия бизнес
- Как от бизнес гледна точка приложението „прави пари“ – има ли „бакшиши“ и/или такса за членство
- Мит ли е, че платформата не модерира съдържанието в нея
- На кои операционни системи можете да използвате приложението Clubhouse
- От подкаста ли идва идеята за създаване на платформата
- Какви са темите, заради които българите избраха да са в тази социална мрежа
- Какъв тип хора и защо използват тази платформа в България