DGtech podcast - подкаст за маркетинг чрез съдържание и интернет реклама
DGtech podcast

Как социалните мрежи засилиха омразата и разделението и къде е Twitter

Twitter коства 44 млрд. долара на Мъск, като мисията му е да създаде най-свободната платформата и „бастион на свободното слово“. Епизодът дава отговорите на въпросите: Какво личи от начина, по който Илън Мъск мисли и взема решения в ролята си на нов главен изпълнителен директор на #Twitter, както и:

 

✅ Може ли Twitter да печели, след като преминава от бизнес модел, базиран на реклама, към такъв, базиран на абонамент?

 

✅ Чия отговорност са данните, модерирането на съдържание и спирането на потоците фалшива информация

 

✅ Публичен тест ли е наложеният нов стил на управление на Мъск, след като той се обяви против хоумофис, съкращава хиляди служители и спира акаунти

 

✅ Към днешна дата близо 237 мил. са активните потребители, но достижима ли е целта от 500 мил. дневно активни потребители

 

✅ Кои мрежи засилиха омразата и разделението между хората: политически активизъм, тролове, расизъм, Тръмп движения

 

✅ Недоволните от модерирането на съдържание в соц.мрежи имат различни аргументи: искат регулация, но какво може да предложи Мъск?

 

✅ Искат ли все повече хора масова платформа без никаква цензура и накъде мигрират потребителите

 

✅ Поле за активизъм VS пространство за семейство, близки и приятели

 

✅ Какво може да е бъдещето на популярните соц.мрежи и ще се върне ли в тях отново усещането за общност

 

✅ За каква аудитория е социалната мрежа twitter“ и „изхаби“ ли се facebook

 

Споделете