Twitter коства 44 млрд. долара на Мъск, като мисията му е да създаде най-свободната платформата и „бастион на свободното слово“. Епизодът дава отговорите на въпросите: Какво личи от начина, по който Илън Мъск мисли и взема решения в ролята си на нов главен изпълнителен директор на #Twitter, както и:
✅ Може ли Twitter да печели, след като преминава от бизнес модел, базиран на реклама, към такъв, базиран на абонамент?
✅ Чия отговорност са данните, модерирането на съдържание и спирането на потоците фалшива информация
✅ Публичен тест ли е наложеният нов стил на управление на Мъск, след като той се обяви против хоумофис, съкращава хиляди служители и спира акаунти
✅ Към днешна дата близо 237 мил. са активните потребители, но достижима ли е целта от 500 мил. дневно активни потребители
✅ Кои мрежи засилиха омразата и разделението между хората: политически активизъм, тролове, расизъм, Тръмп движения
✅ Недоволните от модерирането на съдържание в соц.мрежи имат различни аргументи: искат регулация, но какво може да предложи Мъск?
✅ Искат ли все повече хора масова платформа без никаква цензура и накъде мигрират потребителите
✅ Поле за активизъм VS пространство за семейство, близки и приятели
✅ Какво може да е бъдещето на популярните соц.мрежи и ще се върне ли в тях отново усещането за общност
✅ За каква аудитория е социалната мрежа twitter“ и „изхаби“ ли се facebook