В този епизод ще научите защо да изберете facebook за бизнеса си и как да продавате с facebook – детайли по темата ще чуете от Бисер Вълов – утвърден специалист в facebook маркетинга.
Ще разберете:
- Как и защо се променя алгоритъмът на facebook?
- Кои са ощетените от алгоритъма бизнеси? Вярно ли е, че профилите на медиите са сериозно ощетени, ако не спонсорират съдържанието си? Подробности за медийната платформа на facebook
- Кои са критериите за създаване на успешно съдържание и достигането му до повече хора?
- Кога и къде да публикувате за по-голямо органично достигане? Добър вариант ли са facebook групите за пo-голямо органично достигане?
- Даваме ви пример за една успешна B2B кампания
- Наблюдава ли се миграция на бизнесите към други социални мрежи, с цел продажби – LinkedIn, instagram ? Koя от тях има потенциал да стане най-рекламиращата платформа?
- facebook Videо или YouTube – кой канал да предпочетем?
- Защо faceboоk „наказва“ линкoвете с YouTube клипове?
- Как да оптимизирате facebook видеото си за повече органични гледания – мултиезични клипове, субтитри, продължителност и какви са честите грешки?
- Как една дигитална агенция помага на клиентите си? Как разбира от кой канал има нужда бизнесът ви?
- Какви са съветите на Бисер Вълов към всички, които започват да учат facebook маркетинг?