За Поколението Z пазаруването онлайн е ежедневие, а самото пазаруване – сред любимите занимания.
Затова и в епизода с автор Лилия Големинова питаме:
🟠 Как пазаруват младите хора у нас и в други европейски страни;
🟠 Какво е определящо за тях при покупката на дадена стока;
🟠 Доколко и по какъв начин се влияят от онлайн инфлуенсърите при избора си;
🟠 Какви са рисковете за Поколението Z , свързани с пазаруването.
Участници в броя:
✅ Анжела Тодорова – студентка по пиано във Виена, 2-ри курс
✅ Тилен Хочевар – съветник в център Logout, Словения (продукция на RTVS)
✅ Сиси Политопулу – студентка последен курс, специалност „Международни отношения“, работила в моден сайт (продукция на SKAI Radio)
✅ Катрин – студентка 3-ти курс, София
✅ Тихомира Трифонова от кампания за разпознаване на фалшиви стоки, насочена към младите
Още епизоди от подкаста – част от програмата Euranet Plus, чуйте тук.