В този епизод на DGtech – подкаст за интернет маркетинг на БНР – ще научите как бе създаден на-слушаният подкаст в България. Чуйте каква е историята на Георги Ненов за всички 6 години, откакто съществува подкастът му за личен пример „Свръхчовекът с Георги Ненов“.
От Георги ще научите какво трябва да съдържа успешният подкаст. Как да правите аудио/видео съдържание с добавена стойност? Каква, според Георги Ненов, трябва да бъде мисията на създателя на аудио съдържание в интернет?
Както и:
💥 Накъде отива световното digital потребление – повече видео – какво, повече аудио – какво?
💥 Коя платформа дава в момента дава най-много на автора
💥 Kак се дистрибутира най-добре подкаст – съвети за paid/organic
💥 Как да определите аудиторията си преди да създадете подкаст
💥 Какво е бъдещето на развлекателния content в WEB 3.0? Какво е бъдещето на влогърството/инфлуенсър маркетинга?
💥 Какво е бъдещето на аудио и видео съдържанието
💥 Какво е бъдещето на новините, ако приемем, че телевията утре изчезне
💥 От какво страда образованието в България – през призмата на internet и липсата на медийна грамотност