От епизода, с гост Веселин Тонов, ще научите защо видео маркетингът трябва да е част от стратегията на бизнеса. Ще научите в какво се целят рекламиращите през 2022 година и кое ще е тренд в България, както и:
🔸 Кои са основите за бизнесите, които започват от нулата
🔸 Как се разви инфлуелсър маркетингът от 2020 година досега и по какъв начин се работи с инфлуенсъри
🔸 Кои хора са инфлуенсъри и защо работата с инфлуенсъра може да бъде риск за бизнеса ви
🔸 Как измервате дали е ефективен инфлуенсърът
🔸 Дали ТикТок може да бъде за всеки таргет и за почти всеки бранд
🔸 За кого е ТикТок? Как работи ТикТок?
🔸 Защо и по какъв начин има „облъчвани“ аудитории с фалшиви видео новини
🔸 Видеото поредицата може ли да се нарече подкаст или подкастът е само аудио
🔸 Какво заимстват телевизиите от интернет маркетинга и на какво (ще) се учат телевизиите