Благодарение на Марин Агандеров – специалист, консултант и обучител в сферата на YouTube маркетинга – от този епизод на подкаста за дигитални технологии на Българско национално радио ще научите:
✔️ Как да се оптимизират видеата за повече органични гледания?
✔️ Как да подреждате съдържанието в YouTube канала си?
✔️ Мултиезичен YouTube канал и субтитри – защо и как?
✔️ Ниски резултати при публикуване във facebook? Какви са разликите в аудиториите на facebook video и YouTube и кой от тези канали да предпочетете?
✔️ Kaк планирате кампании: paid/organic и кои са важните метрики в youtube?
✔️ Как да управлявате една платена кампания?
✔️ Какви са подходите за по-ефективна YouTube платена рекламна кампания?
✔️ Кои са най-често допусканите грешки при поддръжка на корпоративен YouTube профил?
✔️ Какви са особеностите на алгоритъма на YouTube и с какво трябва да се съобразите?
✔️ Как една дигитална агенция помага на клиентите си и какви типове клиенти имат тези агенции?
✔️ Повишение на какъв тип съдържание се наблюдава във видеоплатформите по време на пандемията?