След проучване, от маркетинг и sales eксперти, в епизода ще чуете:
✅ Кои са най-предпочитаните продукти в категория техника по време на Черен петък
✅ Чрез кои internet платформи потребителите се информират за оферти, свързани с Черен петък
✅ Как брандове и ритейлъри се отличават сред всичките оферти за Черен петък, които заливат потребителя
✅ Какъв тип дигитална реклама използват internet магазините
✅ Как се прави едно проучване и какво дава то на хората, които са в бизнеса с електроната търговия
✅ Колко е популярен Черният петък в България
✅ Колко повече възнамеряват потребителите да пазаруват по време на този Черен петък
✅ Проучване: Как се промени за една година доверието към тъговците, които продават по време на Черния петък
✅ Повече или по-малко потребители планират покупки спрямо 2020 година
✅ Какъв е планираният бюджет, който българите ще отделят за покупки тази година
✅ Кои са най-предпочитаните продукти