От епизода на DGtech podcast ще научите как Tik Tok създаде нови представи за популярно видео съдържание и нов „вайръл“. Но как това се отразява на дигиталния маркетинг и на брандовете, които искат да рекламират продуктите си и в тази видео платформа. Гост-експерт по темата е Марин Агандеров, специалист дигитален маркетинг и видеореклама.
✅ Как да работите с инфлуенсър и/или celebrity за бизнеса ви
✅ Какви са форматите и опциите за публикуване oсвен клипове от 15 до 60 секунди
✅ Как да се водят кратки „предавания“, въпреки конкурентите YouTube и Instagram
✅ Споделяне на съдържанието и в други платформи – много TikTok-ъри използват възможността да споделят своите видеа в YouTube и Instagram
✅ Защо TikTok няма изградена система за приходи от реклами и по какъв начин е поднесено търговското съдържание
✅ Колко скъпо е рекламирането и защо цената зависи от държавата, в която се намирате
✅ Какво можете да продавате и кои са най-точните бизнеси за позициониране в платформата
✅ Какво трябва да знаете за алгоритъма на TikTok – какво предпочита и как работи
✅ Каква е аудиторията на TikTok и дали трябва да се сравнява с тази на Instagram
✅ Как можете да печелите пари от TikTok
✅ Музикалните лейбъли и изпълнители могат да печелят пари – как?
✅ Как можете да използвате платфомата за Employer brand-инг
✅ Обяви под формата на Shoppable видеа в TikTok – как и кога?