От епизода на DGtech podcast с Виктор Динев, посветен на Instagram, ще научите:
✅ От Snapchat до Instagram Reels – как TikTok и след това Instagram Reels повлияха на създаването на видео съдържание
✅ Използва ли се Instagram Reels за бизнес и как
✅ Какво е монетизиране на Instagram Reels и как работи
✅ Защо Instagram е задължителен канал, чрез който да се обръщате към вашата аудитория
✅ 20% oт престоя в платформата е в Instagram Reels, с какво този формат печели потребителите
✅ Как и защо TikTok стана толкова популярна платформа
✅ Дойде краят на IGTV, но кой е заместникът
✅ Необходими ли са субтитри в Instagram видео
✅ Ще чуете няколко примери за брандове със силни кампании в Instagram
✅ Обяви и продукти – отбелязване, препращане към сайтове на брандовете – къде и как
✅ Как цялото изграждане на Метавселената на Меtа може да промени Instagram
✅ Какво е UGC (User-Generated Content) и защо брандовете в TikTok и Instagram изразходват, по статистика, вече все повече средства в създатели на по-естествено маркетинг съдържание
✅ Нововъведение са и постовете с NFT – къде и как работят