Какви са работещите тактики за задържане на вниманието на клиентите от Черен петък, през Cyber Monday до коледните промоции – всичко това научавате в епизод на DGTech podcast. Всички, които ще рекламират или ще пазаруват могат да чуят много полезни съвети и статитика от маркетинг и sales експерта Кристина Милкова.
● Къде ще пазаруват потребителите – кои платформи
● На кои канали наблягат online магазините при промотирането и защо – имейл маркетинг, google, facebook, откъде идват най-добрите резултати?
И още:
● Кога потребителите започват да търсят и купуват коледни подаръци и какъв тип продукти ще се купуват
● От какви източници потребителите се информират за актуалните коледни предложения
● Какво е най-важното за потребителя при избора на коледни покупки
● Как/къде се заплаща без да се създава проблем за онлайн магазините
● Колко са средните бюджети на компаниите, изразходвани за кампании като коледните намаления
● Какъв бюджет се отделя и има ли разлика спрямо 2020 година?