DGtech Podcast подкаст за дигитален маркетинг и дигитална реклама

Как да планирате дигитална реклама при стартиращ бизнес (гост Етиен Янев)

Пусни

Гост в епизода е Eтиен Янев, а темата е как да планирате дигитални кампании и кои са стъпките, без които няма да можете. В епизода ще научите:

✔ Кое е най-важното при планиране на кампании

 

✔ Коя е най-голямата грешкa при планиране на кампании

 

✔ Кои са фазите при планиране на кампании – цели, аудитория, стратегия, изпълнение, резултати

 

✔ Как разбирате коя е точната ви аудитория

 

✔ Най-важното ли е колко пари ще инвестирате в платена реклама?

 

✔ Не разбирате как работи една платформа или нямате стратегия – кое е по-лошото?

 

✔ В случай че сте на „ти“ с определена платформа, какво още трябва, за да изградите успешен бизнес

 

✔ С кои канали започвате комуникацията си:

 

➤ LinkedIn бюлетин

 

➤ Facebook публикации – визите и таргетирането ли са най-важни?

 

➤ Инфлуенсър/celebrity маркетинг

 

➤ Instagram публикации, Instagram story, Reels

 

➤ TikTok – за какъв тип бизнеси

 

✔ Коя ще бъде най-силната социална мрежа за 2022 година

 

✔ Какво е дигитална потребителска пътека?

 

✔ Как да определите кои функции в бизнеса ви да бъдат включени в процеса?

 

✔ Кoга разбирате, че сте се справили добре

 

✔ Какво представлява инициативата – дигитален маркетинг за предприемачи

 

✔ Какви са съветите на Етиен Янев към начинаeщите, които започват да учат digital маркетинг

 

 

Споделете
Открийте ни и в: